Zdrowa dieta online

Zdrowa dieta online to bezpieczny i skuteczny sposób redukcji masy ciała i powrotu do zdrowia według zaleceń doświadczonych dietetyków. Przygotowane plany żywieniowe dopasowane są do twoich wymagań i stanu zdrowia oraz zmieniających się sezonowo produktów, z których w prosty sposób przygotujesz smaczne posiłki.

diety online

Zdrowa dieta online to gwarancja dobrze zbilansowanej, a zatem bezpiecznej dla Ciebie diety skomponowanej przez dietetyków z wieloletnim doświadczeniem, praktykujących na co dzień w naszych przychodniach.

Wybierz dietetyka i dietę odpowiednią dla siebie

Dietetyk mgr Natalia Parulska

dietetyk lublin
dieta redukcyjna lublin
Czytaj więcej...

Co zawiera?

Klasyczny jadłospis o obniżonej kaloryczności, zawierający proste potrawy i łatwo dostępne produkty.

7 dni do bezpiecznego stosowania przez 1 miesiąc z listą zakupów.

Dla kogo?

Zastosuj ją, jeśli Twoim celem jest głownie redukcja masy ciała i nie masz dodatkowych problemów ze zdrowiem. Kaloryczność dla kobiet 1200 1500 1800 Kaloryczność dla mężczyzn 1500 1800 2100 *1500 i 1800 są jednakowe u obu płci; warianty kaloryczności 1200, 1500, 1800, 2100 są stałe przy każdym rodzaju diety.

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

dostępne warianty kcal:

1200, 1500, 1800, 2100

dieta ochrona serca
Czytaj więcej...

Co zawiera?

Jadłospis o obniżonej kaloryczności, zawierający proste potrawy ze szczególnym naciskiem położonym na odpowiednie proporcje kwasów tłuszczowych, pełnoziarniste produkty zbożowe i błonnik pokarmowy oraz antyoksydanty.

7 dni do bezpiecznego stosowania przez 1 miesiąc z listą zakupów.

Dla kogo?

Zastosuj ją, jeśli chcesz zmniejszyć masę ciała, ale masz problemy ze zdrowiem związane z układem krążenia i/lub metabolizmem węglowodanów, zwłaszcza: podwyższone stężenie cholesterolu i/lub trójglicerydów, glukozy we krwi, nadciśnienie tętnicze, insulinooporność, bądź rodzinne obciążenie chorobami układu krążenia lub cukrzycą.

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

dostępne warianty kcal:

1200, 1500, 1800, 2100

dieta bezmleczna
Czytaj więcej...

Co zawiera?

Jadłospis o obniżonej kaloryczności z którego wyeliminowany został nabiał (mleko, jogurt, kefir, maślanka, zsiadłe mleko, sery, masło).

Głównymi źródłami białka są: mięso, ryby, jaja, nasiona roślin strączkowych (soja, soczewica, ciecierzyca, fasola).

7 dni do bezpiecznego stosowania przez 1 miesiąc z listą zakupów.

Dla kogo?

Zastosuj ją, jeśli nie tolerujesz laktozy, masz alergię na białka mleka krowiego lub po prostu nie lubisz produktów mlecznych.

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

Wprowadzając jakąkolwiek dietę eliminacyjną pacjent powinien pozostać pod opieką lekarza i/lub

dietetyka, ponieważ istnieje ryzyko wystąpienia niedoborów składników odżywczych, np. wapnia.

dostępne warianty kcal:

1200, 1500, 1800, 2100

dieta roślinna
Czytaj więcej...

Co zawiera?

Jadłospis zawierający propozycje posiłków bezmięsnych. Głównymi źródłami białka są: ryby, jaja, nabiał oraz nasiona roślin strączkowych (soja, soczewica, ciecierzyca, fasola).

7 dni do bezpiecznego stosowania przez 1 miesiąc z listą zakupów.

Dla kogo?

Dla osób, które świadomie eliminują mięso ze swojego jadłospisu, ale nie chcą rezygnować z pozostałych produktów odzwierzęcych.

Zmniejszony udział tłuszczów nasyconych w porównaniu do klasycznej diety redukcyjnej oraz wysoki udział błonnika pokarmowego oraz obecność ryb, orzechów, nasion strączkowych sprawiają, że może być ona polecana osobom z problemami zdrowotnymi związanymi z układem krążenia, np. miażdżycą, nadciśnieniem tętniczym.

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

Wprowadzając jakąkolwiek dietę eliminacyjną pacjent powinien pozostać pod opieką lekarza i/lub dietetyka, ponieważ istnieje ryzyko wystąpienia niedoborów składników odżywczych, np. żelaza.

dostępne warianty kcal:

1200, 1500, 1800, 2100

Wybierz kaloryczność jadłospisu

Całkowite zapotrzebowanie energetyczne zależy od kilku czynników, m. in. płci, wieku, masy ciała i wzrostu a także aktywności fizycznej. Jeśli wahasz się pomiędzy 1200 a 1500 kcal, wybierz 1500 kcal.

Abyś mógł/mogła chudnąć w BEZPIECZNY i ZDROWY sposób kaloryczność dziennego jadłospisu powinna być obniżona w stosunku do Twojego całkowitego zapotrzebowania o około 500-800 kcal.

Celem jest POWOLNY i STOPNIOWY ubytek masy ciała, wynoszący średnio 0,5–1 kg tygodniowo, dlatego warto po prostu zaufać wskazaniom swojej wagi oraz centymetra. Można również skorzystać z profesjonalnego badania analizy składu ciała. Jeśli spadek masy ciała jest mniejszy niż 0,5 kg tygodniowo być może wybrałeś/wybrałaś zbyt wysoką kaloryczność i należy ją nieco obniżyć i/lub zwiększyć aktywność fizyczną. Jeśli chudniesz więcej niż 1 kg tygodniowo, zwiększ kaloryczności posiłków.

Dokonując zakupu gotowego planu żywieniowego otrzymujesz:

  • Bezpłatną teleporadę wraz z kompletnym planem żywieniowym na 7 dni (5 posiłków dziennie)
  • Listę zakupów
  • Tygodniowy plan organizacyjny do wydrukowania, ułatwiający stosowanie diety

Ten sam plan można stosować bezpiecznie przez 1 miesiąc.

W ramach zakupionego pakietu otrzymujesz jedną bezpłatną konsultację telefoniczną podczas, której możesz zadawać pytania, rozwiać ewentualne wątpliwości dotyczące stosowania zakupionej diety. Dietetyk zadzwoni do Ciebie w ciągu tygodnia od zakupionej usługi.

Gotowe plany żywieniowe będą podlegać modyfikacjom sezonowym w cyklach miesięcznych. W celu kontynuacji diety i utrzymania efektów możesz zakupić kolejny plan.

Jak stosować jadłospis?

Pobierz bezpłatnie instrukcję ułatwiającą stosowania gotowego planu żywieniowego. Pobierz

W przypadku pytań masz możliwość skonsultowania ich z dietetykiem.

Możesz zarezerwować wizytę w przychodni lub Teleporadę na

luxmedlublin.pl/e-rezerwacja/

Dietetyk mgr Anna Chmielewska-Jańczak

dietetyk lublin
Czytaj więcej...
Dieta przeznaczona dla pacjentek cierpiących na zespół policystycznych jajników. Z diety wyeliminowano produkty o wysokim indeksie glikemicznym, produkty wysoko przetworzone, dania gotowe. Dieta składa się z posiłków o niskim ładunku glikemicznym, bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe. W jadłospisie użyto przyprawy wykazujące działanie przeciwzapalne takie jak kurkuma, imbir, oregano, czarnuszka. Dieta składa się z 4 zbilansowanych posiłków i wymaga przyjmowania ok. 2 litrów płynów w postaci wody mineralnej. Posiłki składają się z łatwo dostępnych produktów. Przepisy na dania są proste i szybkie

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

dostępne warianty kcal:

1400, 1600, 1800

Czytaj więcej…
Dieta z ograniczoną ilością goitrogenów i lektyn. Warzywa bogate w substancje wolotwórcze są ograniczone i poddane obróbce termicznej. Dieta zawiera gluten, ale ogranicza spożycie produktów z oczyszczonej mąki pszennej. Dieta przeciwzapalna obfituje w kwasy omega-3, jod, cynk, selen, żelazo. Dieta składa się z 4 zbilansowanych posiłków i wymaga przyjmowania ok. 2 litrów płynów w postaci wody mineralnej. Posiłki składają się z łatwo dostępnych produktów. Przepisy na dania są proste i szybkie.

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

dostępne warianty kcal:

1400, 1600, 1800

Czytaj więcej…
Dieta śródziemnomorska polecana w dietoterapii choroby niedokrwiennej serca, nadciśnieniu tętniczym, wysokim poziomie cholesterolu i trójglicerydów. Dieta przeciwzapalna bogata jest w witaminy A,C, E, oraz potas, wapń, magnez, niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Ogranicza czerwone mięso, wysoko przetworzone produkty bogate w sód, nasycone kwasy tłuszczowe oraz izomery trans kwasów tłuszczowych. Dieta składa się z 4 zbilansowanych posiłków i wymaga przyjmowania ok. 2 litrów płynów w postaci wody mineralnej. Posiłki składają się z łatwo dostępnych produktów. Przepisy na dania są proste i szybkie.

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

dostępne warianty kcal:

1400, 1600, 1800

wegetariańska
Czytaj więcej...
Z diety wyeliminowano mięso oraz ryby. Jadłospis zawiera rośliny strączkowe (w tym soję), nabiał oraz jaja. Charakteryzuje się dużą zawartością błonnika pokarmowego, ogranicza spożycie nasyconych kwasów tłuszczowych. Dieta składa się z 4 zbilansowanych posiłków i wymaga przyjmowania ok. 2 litrów płynów w postaci wody mineralnej. Posiłki składają się z łatwo dostępnych produktów. Przepisy na dania są proste i szybkie.

Gotowa dieta może być stosowana przez osobę powyżej 18 roku życia.

dostępne warianty kcal:

1400, 1600, 1800

redukcyjna_klasyk
Czytaj więcej...
Przeznaczona dla osób nie wymagających specjalistycznych diet leczniczych. Jadłospis zawiera pełnoziarniste pieczywo, kasze, warzywa sezonowe, nabiał, chude mięsa i ryby morskie.

Dieta składa się z 4 zbilansowanych posiłków i wymaga przyjmowania ok. 2 litrów płynów w postaci wody mineralnej. Posiłki składają się z łatwo dostępnych produktów. Przepisy na dania są proste i szybkie.

dostępne warianty kcal:

1400, 1600, 1800

Dokonując zakupu gotowego planu żywieniowego otrzymujesz:

  • Gotowy zbilansowany 7-dniowy plan żywieniowy (4 posiłki dziennie)
  • Listę zakupów
  • Zestawienie wszystkich posiłków, które możesz powiesić na lodówce jako plan organizacyjny
  • Ogólne zalecenia żywieniowe
  • Dziennik pomiarów masy ciała i obwodów

Ze względu na sezonowość i dostępność produktów gotowe plany żywieniowe będą modyfikowane.

Gotowy plan żywieniowy można stosować przez miesiąc. Po tym czasie zalecana jest zmiana diety w celu utrzymania efektów.

Możesz skonsultować to z dietetykiem rezerwując wizytę w przychodni lub Teleporadę na

luxmedlublin.pl/e-rezerwacja/

Zdrowa dieta online to same korzyści!

Odbierasz wygodnie w domu kompletne plany dietetyczne przygotowane przez doświadczonych dietetyków.

Możesz czuć się bezpiecznie ponieważ masz możliwość konsultacji z dietetykiem, który go dla Ciebie przygotował.

Oszczędzasz czas dostając gotowy harmonogram, listę zakupów, proste przepisy.

Dobierasz dietę dopasowaną do swoich potrzeb spośród wielu proponowanych programów dietetycznych.



Wejdź do e-sklepu

Wybierz dietę odpowiednią dla Ciebie

diety online lublin

Wygodnie dokonaj płatności on-line

Plan żywieniowy otrzymasz mailem w formie pdf